Vacature predikant

PKN Hervormde Gemeente Hollandscheveld zoekt:

Fulltime

Wij zijn op zoek naar een predikant die in de gemeente de taken van leider, leraar en herder op zich wil nemen.

Ben jij:

Verbindend, inspirerend, communicatief sterk, een teamplayer, jong van geest en een bruggenbouwer die aandacht heeft voor jongeren en de middengroep?

Dan zoeken wij jou.

Jij bent een predikant die:

Over ons:

Wij willen een gemeente zijn voor alle leeftijden, met extra aandacht voor de jeugd en middengroep (30-50 jr.). Wij zijn geroepen om het Evangelie door te geven en respecteren verschillende vormen van geloofsbeleving. Wij zijn sociaal betrokken en hebben oog voor diaconale problemen, zowel binnen als buiten de gemeente.

Aanvullende informatie:

Op de website van onze kerk www.pkn-hgh.nl vind je de vacature, profielschets en aanvullende informatie over onze kerk en gemeente.

Jouw motivatiebrief en CV kun je richten aan beroepingscommissie@pkn-hgh.nl.

Heb je nog vragen dan kun je mailen met bovenstaand adres of bellen met

Aaldert Perdok – voorzitter beroepingscommissie (06) 48542804           of

Anneleen Snippe – secretaris beroepingscommissie (06) 21329164